Total Pageviews

Wednesday, April 20, 2011

my muM sAid...

mase tecik2 dlu.. sdare mare slALu je compare aku ngan siblings aku..tp mmmg obviously aku agak pelik.. aku ni cm cite anak itik y hodoh 2... hahaha... aku agak pendek,gemuk ckit,kulit gelap and ade pimples... lau nk  compare aku ngan my older sis mmg la... laen sesangat...tp lame2 aku da grow up, aku x der r rase cm2... tp aku bnyk pantang larang lam pmakanan n pakaian.. satu ayat y smpai skrg aku ingt.. muke kite da kampung jd bju x leh la kampung2... terguris la jgk... tp smpai skrg aku jge pemakaian,,,, x mo la jd kampung...hahaha.. arini pkai satu jeans... dlu salau pkai tp skrg x.. i noticed something.. aku da makin GEMOOKKK....  so starting from today..aku nk excercise and control my diet... azam baru spnjg cuti ni,,,, tp esk ade klas uat coklat plak... hehehe... kn control la....  arinie 5-5 student aku datang.. ajar math arinie.. tp geram gak ..bnyk y x leh uat... even + - pun,,, sifir x ingat...  aku kn lebey focus n teliti ajar dyeorg... lam ati"berkaliber gak aku ni".. hahaha...








nie pics y aku ambik time tggu students aku dtg... mengade gak aku ni kn... tp kdg2 je... x salah kn??
time ni aku pkai one of my feveret shirt... even dye murah je, tp y penting ade mini cooper,lau u guys nk tau aku ni fanatik gler kt mini cooper..., ake beli  bju ni kt times square... aku boleh dikategori golongan y "berdarah hidung" ble tgk mini cooper... da la .. da melalut da aku ni.. panjg meleret da ni,,,, tdo plak,, esk bgn awal pg memasak coklat.. hua222....c u later my belog... aku ckp ngan belog je ni.. sbbaku tau x de pun org bace .,,,,

No comments:

Post a Comment